U-turn

Een situatieschets: niet zo heel lang geleden (3 weken of zo) was ik leerkracht Engels en Geschiedenis in een kleine middelbare school in een dorp. Ik gaf les in wat we noemen “de lagere graden van het middelbaar onderwijs”. Ik was single en ik vulde het tijdsvacuüm met werken, bloggen en dromen van een betere toekomst.

Nu ben ik fulltime leerkracht Aardrijkskunde in de derde graad (did I hear the counter go *katsjinggg*?), ben ik hoegenaamd niet single meer, en ben ik ook weer pendelaar gelijk in de good old days. Het bloggen is wat weggestoken tussen de hopen papier die op mijn bureau rondslingeren, het dromen van een betere toekomst……  wel, ik ben daar net aangekomen.

7 Reacties

  1. You just hàd to go and get yourself involved in a relationship, huh?

  2. een ongeluk komt nooit alleen maar een geluk dus kennelijk ook niet!

  3. Nice :)

  4. Super! Geniet maar van dat alles! :-)

  5. Hoera! Maar dat wist ik nu al bijna allemaal… Maar toch nogmaals: HOERA :-)

  6. Jiha ;). Derde graad lijkt mij zóveel leuker dan eerste graad

  7. je hebt de lotto van geluk gewonnen

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

