Bekerfinale 2007

Het was zwaar! Vooral als je de volgende dag vroeg moet opstaan. Maar het was die 20 euro meer dan waard! Ik heb een positieve en een negatieve ervaring vastgelegd (op film): de rellen voor de match waarbij de politie naar mijn mening te drastisch optrad en in het midden van de massa traangas gebruikte (er waren ook (meestal) vredelievende supporters in de buurt waaronder kinderen). Ik heb het moment van de “charge” gefilmd maar ben uiteindelijk weggelopen toen ik het gas binnenkreeg.

Het positieve was natuurlijk de match zelf. Enorm veel sfeer en ambiance bij de club-supporters. Mijn stem was de rest van de avond weer eens K.O. Dit is het moment vlak na affluiten:

En nu terug concentreren op studeren (E.U.). Geen makkelijke opgave!

2 Reacties

  1. I was there.. en het was er fantastisch 😉

    Gelukkig niets van de relletjes en charges en zo gemerkt wel..

  2. De vraag is nu natuurlijk: zouden ze ook gewonnen hebben als jij (of ik) er níet waren geweest? 😉

Geef een reactie

