Ik heb op OpenVLD gestemd

Tis maar dat je het weet. 🙂

Als reactie op al diegenen die niet durven zeggen op wie ze gestemd hebben om één of andere vreemde reden. Nochtans is er in campagnetijd weinig van te merken. Dan verdedigt iedereen zijn/haar favoriete partij met veel overtuiging, of – en dat is meestal het geval – gaat men graag in de aanval tegen de regering. Maar na de verkiezingen, dan moet je niet vragen op wie ze gestemd hebben! Tsssss

btw: mijn opmerkingen over de CD&V-stemmer hieronder zijn uiteraard sarcastisch bedoeld ;). Maar het neemt niet weg dat ik die partij veracht.

2 Reacties

  1. Ik bewonder de ‘openheid’. Het zou alleen nog veel interessanter zijn mocht u ons vertellen waarom u op openvld gestemd heeft.

  2. Geduld mijn beste. Daarvoor heb ik enige bevlogenheid nodig en die komt in vlagen (anders is het geen bevlogenheid). Mijn politiek discours is voor de volgende post.

Geef een reactie

