Parental Advisory

This rating was determined based on the presence of the following words:

  • kunt (7x)

Kunt? Wat mag dat dan wel betekenen? Misschien wil ik het niet eens weten. Wat ik wel weet is dat hoe meer ik kunt zeg, hoe hoger deze blog komt op de ladder der schunnige blogs. Kunt. Nee, ik ga het toch eens opzoeken. Die Kunt.

Ok verder dan een band genaamd “Kunt & The Gang” kom ik niet. Tenzij iemand een deftige vertaling heeft van Kunt (en “deftig” kan je hier op 2 manieren interpreteren), be my guest. Je Kunt er mij een groot plezier mee doen.

2 Reacties

  1. kunt = cunt = miauw

    Ehum.

  2. Er zit dus blijkbaar een automatische spellingchecker in hun systeem dat automatisch de k in een c verandert. Die neo-cons zitten tegenwoordig overal….

Geef een reactie

