Nice little wet spot called Bruges

Dit is het radarbeeld van deze morgen tussen 7u en 7u30:

radar

Je ziet duidelijk de douche in de westhoek. Maar kijk eens bij Brugge. Wie niet weet waar Brugge ligt: GA!! NU!! U VERDIENT HET NIET DEZE BLOG TE BEZOEkEN! SCHEEEEEEER JE WEG! Danku.
Dus als je bij Brugge kijkt zie je een paar stipjes, zo ongeveer 3 pixeltjes. Vlák boven de stad (letterlijk erboven dan. Niet ten noorden ervan). En dat precies op het moment dat ik 2 km moest afleggen naar mijn werk. What are the odds?? De voorzienigheid ging nog verder: het begon al 20 minuten eerder, nl. op het moment dat ik de 40 meter naar de brievenbus en terug moest afleggen om halverwege vast te stellen dat de krant er nog niet in zat!! Al vloekend en in de plenzende regen ben ik weer naar binnen gehost.
Tijdens de rit naar het werk had ik een totaal nieuwe ervaring: ik voelde het water over mijn benen stromen ónder de lange pijpen van mijn jeansbroek! 2 keer natgeregend in juli intussen (2 keer in die 2 kilometer naar mijn werk). Dat is al meer dan in januari, februari, maart, april, mei en juni samen. En je kan er – denk ik – december ook nog bijrekenen.

In Uitlaat van de Humo van deze week stond trouwens een opmerking over Frank Deboosere. Hij zou nl. blijven herhalen dat de temperaturen normaal zijn voor de tijd van het jaar. Ik ben blij dat anderen het ook opmerken! Frank heeft duidelijk niet mijn persoonlijke brief aan hem gelezen!!

2 Reacties

  1. Mag je niet te laat komen dan?🙂 Alléé ik zou te laat komen zunne, zelfs met de wagen vertrok ik deze morgen niet…

  2. Nee, ik ben de receptionist en moet er dus in principe als eerste zijn anders kan niemand binnen🙂. wil je ook een job met verantwoordelijkheid en heeft je baas geen oren naar je? Surf dan naar Fortis.be en bekijk de interessante vacatures…….😉

    (ik zit dus niet bij fortis he)

Geef een reactie

