Robyn – With every heartbeat

Het moet eens gezegd worden: het nummer “With every heartbeat” van ROBYN is goed op weg om zowat de slechtste song te worden van 2007. Niet alleen klinkt het ongelooflijk zagerig en eentonig, de tekst is ook nog eens van het niveau Milk Inc., met dooddoeners als “Things will never change”of “…with every step I’ll take”. Om nog maar van “baby” te zwijgen.
Ja, het zijn treurige lyrics en zo, en ze kunnen je wel iets doen (een krop ter hoogte van de keel of zo, weet ik veel), maar dan alleen als je het serieus neemt. In wezen gaat het over hetzelfde als alle andere poppy-nummertjes.
Bah, afvoeren!  En nu ik de lyrics voor mijn neus heb moet ik zeggen dat ze zonder die muziek veel beter zijn.

Powered by ScribeFire.

11 Reacties

  1. Ewel é, ik vind dat nog een leuk nummer, nah! :p de beat vind ik het best, naar de tekst heb ik nog niet goed geluisterd 😉 Geloof me, Amy Winehouse met ‘Back to Black’ is vééééél erger — brrrrr.. she just keeps on nagging and whining! Als ik kon kiezen, werd elke keer Amy’s nummer vervangen door Robyns.

  2. Jouw mening ;). over Winehouse: Burn the witch!

  3. @ Tina: She just keeps on nagging and whining… daarvoor zal ze Winehouse heten zekers 🙂 ? Flauw, flauw… was grappig toen ik het eerst las.

  4. Ik associeer die “wine” gewoonlijk met een andere karaktereigenschap van haar. 🙂 Even flauw, en nog meer voor de hand liggend….. :s Ik zwijg al.

  5. Hihihi! Goeikes jongens! 🙂 Jammer dat ze het zelf niet leest 😉

  6. De “piano version” van “with every heartbeat” nog niet gehoord zeker. Nominatie voor een van de beste nummers van 2007.

  7. Ik moet alvast toegeven dat die remix-versie wel goed is. Misschien toch niet zo’n slecht nummer….

  8. flauwekul…with everyheart beat is door iedere muziek critic gekozen als een van de beste pop nummers van de decade. de teksten zijn simple maar diep,,geen andere zanger/es heeft het zo duidelijk gemaakt. Het is een relatie dat niet meer werkt, dus zelfs als je wilt proberen ” things will never change” het is echt een van de mooiste liedjes ooit.

  9. En zeggen dat de decade nog niet eens voorbij is…..
    Ja kijk, het kan allemaal best zijn maar ik vind het nog steeds een slecht nummer. Wat die critici ervan denken heeft daar imo niks mee te maken.

  10. Les goûts et les couleurs… Ik heb die discussie al lang opgegeven… Zorg toch maar dat je muziekkennis op punt staat om over een paar weken dikke punten te scoren op de quiz!! 🙂

    groeties

  11. Je hebt gelijk Maarten. Ik vind het nummer ook op niets trekken.

Geef een reactie

