Zakkenrovers en tijdvullers

De twee weken zijn voorbijgevlogen en de 23 dagen opgebruikt. Geen vakantiejobs meer dus dit jaar. Het zal ook niet nodig zijn gezien mijn financiële reserves genoeg goud bevatten. Het wordt tijd dat ik eens richting Tuyttens trek met een bruin zakje waarop $ staat. Dat kan ik dan met een welkgemikte zwaai op de toonbank mikken voor de verbouwereerde verkoper, terwijl ik hem opdraag mijn Pentax uit zijn glazen dressoir te halen.

Genoeg gezeverd over fotografie. Wat ben ik dezer dagen zoal zinnens en van plan te doen?

Mijn gsm is kapot. Ik heb hem laten vallen (kan gebeuren) en nu laadt hij niet meer op. Mijn telefoonboek staat jammergenoeg in mijn telefoongeheugen en niet op mijn simkaart, dus toen ik mijn simkaart in de oude LG van mijn broer stak, merkte ik dat er geen enkel nummer meer instond dat ik sinds de aanschaf van mijn nieuwste gsm (zo’n 2,5 jaar geleden) had opgeslagen. Indien GB, TD, JV, TH, PZ, IR, JDF, HB, LW, TW, AD, RC, FM, HE, NDR, OS, KB, en anderen die ik me voor het moment niet kan herinneren maar die toch denken dat ze ertussen zullen gestaan hebben, dit lezen: een mail is welkom!

Ik zal maar eens informeren hoeveel een reparatie mij zou kosten. Als het teveel is, dan doe ik het wel een tijdje met die LG van mijn broer, of nog erger: met de stokoude Nokia van mijn zus.

Morgen is het mooi weer! Kroenkelen iemand? 100 km?

Naar de kapper! Dat ze haar tuinschaar maar al bovenhaalt want de lianen beginnen mijn oorlellen te kietelen.

Koersen! Uiteraard. Voor de fysiek. En de conditie. Komaan Evy, maak ook eens een podcast voor mij. Start to ride!

Andere voorstellen om de week mee op te vullen?

4 Reacties

  1. Ben ik TD? 🙂

  2. Oh yes you are!! 🙂 Maar je nummer heb ik al gekregen van KB 😉

  3. Marvellous! Nu nog die van GB en JV 😉

  4. GB en JV heb ik ook al :).

Geef een reactie

