Arrogante zak

Nog wat meer zelfreflectie. Als ik zo’n beetje de recente geschiedenis van deze blog herlees, dan moet ik toegeven dat ik een arrogante, omhooggevallen betweter ben. En ik niet alleen, veel bloggers leiden aan dezelfde “Holllandse” ziekte. In het echte leven zijn we gewoon, redelijk bescheiden, te lam om onze mening te zeggen. Voor mensen zoals ons is het blogwezen een openbaring. Eindelijk een medium waarop we onze gedachten zonder schroom kunnen uiten! En dan komt de ware aard natuurlijk boven. Waarover heb ik hier al zitten zagen?
Wikipedia
Frank Deboosere
Eén-programmatie
Stubru
CD&V
Ergernissen (veel erger dan zo’n post kan niet)
Het journaal
Music@work
– Waarschijnlijk nog veel meer

Voor mensen zoals mij zou er een ingebouwd mekker-alarm moeten komen dat begint af te gaan van het moment dat ik aan het mekkeren sla.

Weet je wat het nut is van deze post? Dit is een manier van mezelf om me in te dekken tegen al het gezever dat ik het laatste half jaar heb uitgestoten. Je weet wel: “kijk mensen, ik ben me ervan bewust, ik vind het ook verachtelijk, stoot mij nu niet af!”. 
Zielig.
U zou beter op zoek gaan naar een blog waar werkelijk interessante dingen te lezen staan, waarvan u zegt: “ha, dat wist ik niet!”, “interessant!”, of “dit brengt mijn leven iets bij!”. Hier verliest u uw tijd. Mijn welgemeende excuses daarvoor. Ik ga op zoek naar betere onderwerpen.

ps: voor alle duidelijkheid: mijn mening is geen sikkepit meer waard dan die van een ander. Frank Deboosere doet zijn best, sommige mensen zijn tevreden met de muziek van Music@work in de namiddag, de kijkcijfers van het journaal zeggen genoeg en who cares about spelling, taalgebruik en clichés zolang we mekaar maar begrijpen?

Nog een ps: iedereen is vrij om water te drinken in de plaats van alchohol als hij of zij dat wil.

Powered by ScribeFire.

2 Reacties

  1. Woohoo, the water drinker will prevail! PREVAIL me tells ya!

  2. @Galadriel: de water-opmerking vind zijn oorsprong in een opmerking die ik gemaakt heb in mijn post over ergernissen. van daaruit kun je de hieropvolgende reactie nog het best begrijpen:
    Water is for the fish you pussies!!!! Save water, drink beer!!!!

Geef een reactie

