De grote verjaardagskalender

Ik heb daarnet Lightning geïstalleerd voor Mozilla Thunderbird. Dit zou mijn agenda annex kalender moeten wezen voor op zijn minst het komende jaar. Op mijn vakantiejobs dit jaar heb ik met Outlook Express moeten werken en de agenda die daarin inbegrepen zat vond ik nogal aan de praktische kant. Niks wat Microsoft produceert waar Mozilla geen betere tegenhanger voor heeft, en inderdaad: kalenders bij de vleet! Er is trouwens ook Sunbird
voor wie liever een zelfstandige kalender heeft, buiten de emailclient.

Ik begon dus met random wat dingen in te vullen, je weet wel, om te testen. Enkele verjaardagen onder andere. Maar als je van de één de verjaardag invult, dan moet je consequent zijn, en de verjaardag van de andere ook invullen he. Allez, je gaat er toch vanuit dat niemand het graag heeft als je zijn of haar verjaardag vergeet. En andersom ben je soms al blij dat iemand waar je anders niet veel contact mee hebt toch je verjaardag herinnert. Er staan er al een heleboel ingevuld maar nog niet allemaal. Nee, hier volgt geen nieuwe opsomming van initialen.  Wie in de kalender wil kan dat hier dus laten weten.

Ondertussen verblijf ik, hoogachtend,

Maarten (ja, zo heet ik)

2 Reacties

  1. 12.10 Bjorn 😀

  2. Roger that!

Geef een reactie

