Fuckedupthursdayafternoonfridaygevoel. En een verkoudheid.

Verkoudheid….. het was lang geleden. En het is lang geleden dat het nog eens lang geleden was. En dat is een ingewikkelde manier om te zeggen dat mijn verkoudheden normaalgezien wat frequenter optreden. *hoest*.

Ik heb momenteel een zgn. “fucked up thursdayafternoon-friday-gevoel”. Het doet me denken aan mijn schooltijd. Donderdagnamiddagen en vrijdagen kenden altijd zo’n speciaal sfeertje, veroorzaakt door een naderend weekend. En in dat sfeertje paste zo’n verkoudheid altijd perfect. Ik heb geen rationele verklaring daarvoor. Het is gewoon een gevoel. Vreemd he, hoe verschillende dagen verschillende gevoelens kunnen opwekken, hoewel de “week” een volstrekt menselijke uitvinding is. Morgen koop ik mijn camera. Morgen is het ook vrijdag. En een vrijdag is een perfecte dag om een camera te kopen. Zo vlak voor het weekend. Nee, weer geen rationele verklaring. Een gevoel, jaja.

Powered by ScribeFire.

Geef een reactie

