Between light and darkness

4 uren. 4 uren duisternis. 4 uren afdrijven. 4 uren de andere kant van mijn oogleden. 4 uren de andere kant van het leven. 4 uren geslapen deze nacht.

00u30: ik ga slapen
00u35: neus verstopt
00u40: neus verstopt
00u45: neus verstopt
00u50: neus verstopt
00u55: neus verstopt
1u: neus verstopt
1u05: neus verstopt

3u: honger?
3u5: naar beneden gaan bikken
3u15: opnieuw naar bed
3u20: neus verstopt
3u25: neus verstopt
3u30: neus verstopt
3u35: half in slaap, half wakker, ergens ertussen in, bewust me afvragend waarom ik niet in slaap val hoewel alle ingrediënten aanwezig zijn. Only the final kick lacks.
3u40: voor de 2459 keer op mijn rug gerold
3u45: neus verstopt
3u50: neus verstopt
3u55: op linkerzijde gerold
4u: in slaap……
7u20: wakker
7u25: radiowekker aangezet, 5 minuten voordat hij vanzelf zou beginnen spelen. Dat doe ik bijna elke ochtend de laatste dagen. Ik word steeds 5 minuten wakker voordat mijn wekker zal afgaan.
7u45: opgestaan

Dat was deze morgen. Waarom zo vroeg uit de veren? Niks speciaals: ik ben naar onze plaatselijke medicijnman geweest die tussen twee mirakuleuze genezingen door even mijn rechter oor heeft uitgespuit. Het was geen makkelijke klus, zo bleek. Na 5 spuiten leeggespoten te hebben en er nog stééds spul (juk) in mijn oor zat, stond de man bijna op het punt om een drilboor uit de kast te halen. Maar de 6de spuit was de goeie. Vreemd, ik hoor opeens heel goed. Het geluid van mijn laptop is bijna oorverdovend….

Normaal moet ik nu strontemoe zijn, en dat ben ik misschien ook, maar het zit voorlopig ergens achter mijn ogen. De zweem der vermoeidheid heeft een kort gevecht geleverd en verloren met de energie-opstoot die ik elke morgen krijg te verwerken. Deze laatste kwam deze morgen uit de hoek met 2 bataljons excitement als versterking (wie kan trouwens een goed Nederlands equivalen geven voor “excitement”?). Daar kon de vermoeidheid niet tegenop. De veldslag van deze nacht was nog nipt in zijn voordeel beslecht na een strijd tot 4u, maar nu is hij totaal de hoek in gejaagd. Die excitement kende (kent) zijn wortels in wat vandaag zal gebeuren. Vandaag, beste mensen, komt er een einde aan de controversiële en blogontsierend vervelende “keuze-van-de-camera-posts”. Jawel. De camera is gekozen. De objectieven zijn gekozen. Welke dat zijn, dat zie je dan straks wel. Tenminste: als ze op voorraad zijn. Anders is het nog een weekje wachten (the horror!).

Powered by ScribeFire.

Eén reactie

  1. Spannend ! 🙂

    En ook beterschap gewenst ! Misschien een middagdutje? 😉

Geef een reactie

