De keuze van de camera: And the winner is….

Behold!

We have a winner! De Pentax K10D, daar was ik al een tijdje zeker van. De vraag die me tot op het laatste bezighield was: welke lens? Het commentaar van Dirk op mijn één van mijn vorige camera-posts had me aan het denken gezet. De 16-45mm is inderdaad een betere lens dan de standaardlens, en hij heeft een grotere hoek. Maar hij kost evenveel als de twee standaardlenzen samen. Beter één goeie lens dan twee middelmatige dacht ik, dus heb ik de K10D met de 16-45mm…….besteld. Inderdaad: besteld, want die lens was niet in stock. Volgende week maandag of dinsdag mag ik hem komen ophalen. Ik zit dan wel in Brussel, maar daarvoor kom ik wel even terug naar Brugge.
Het belooft een prachtig weekend te worden met schitterend weer. Maandag of dinsdag haal ik mijn camera … in de regen. Ergernis.

Powered by ScribeFire.

Eén reactie

  1. Dat ’t niet in stock was da’s jammer maar die paar dagen overleef je wel. Je kan er daarna nog lang van genieten.

    Ik ben er zeker van dat je op lange termijn meer tevreden zal zijn over die lens dan over de standaardlens. En je zal met 1 lens al een paar maand zoet zijn voor je’t gevoel hebt dat je echt perse een tele nodig hebt. Doch begin maar al te sparen voor die 60-250 want die hoort er echt wel bij 😉

Geef een reactie

