Making a difference

De afgelopen dagen is mijn blog overspoeld door Wikipedianen. Blijkbaar heeft iemand mijn oude post over Wikipedia ontdekt en is daarover een discussie gestart in de Wikipedia Kroeg. Ik heb positieve en negatieve kritieken gelezen, wat eigenlijk bijzonder leerrijk is. Dat is het voordeel als er over je geschreven wordt in de veronderstelling dat jijzelf dat niet zult lezen. Dan is het eerlijk en objectief. The way I like it dus.

En kijk eens: soms maakt een simpel blogartikel een verschil uit, want de afgrijselijke inleiding op het artikel over Amsterdam met het gepalaver over gammasteden is geschrapt! Zo zie je maar: ik leer van hen, en zij leren van mij. Prachtig toch?

ps: zou ik nu iets zeggen over de totaal irrelevante vermeldingen over ‘het multiculturalisme’ en ‘de duurste steden ter wereld’ in de inleiding?  Oeps, te laat.

Eén reactie

  1. Amai, ik kan er inkomen dat zo één linkje ineens een hele boel bezoekers oplevert !

Geef een reactie

