19970

19970 afgespeelde tracks sinds ik me een account gemaakt heb bij Lastfm op 5 juni 2005. Hey, dit wil waarschijnlijk zeggen dat ik toch tenminste in één aspect redelijk “old school” ben!

30 tracks verwijderd van de 20000. Ik vrees dat ik dat onopgemerkt voorbij zal laten gaan en dan achteraf zal zitten vloeken dat ik dat “heilig” moment heb laten voorbijgaan. Maar wat dan nog? Ik ben de enige persoon ter wereld die daar boodschap aan heeft. Wat zou ik gedaan hebben? Een kaars aangestoken hebben op de adventskrans? Een taart gebakken hebben? Een drink voor familie en vrienden?  He, wacht eens, ik zit in de verkeerde tijd te schrijven. Het moet dus nog kómen he.

Ok, wat doe ik dan? Moet ik de moeite nemen een speciaal nummer uit te zoeken als nummer 20000? Een legale download of zo? Dat is toch redelijk speciaal? How, doe eens een suggestie.

Geef een reactie

