Twenty Four

Vanaf vandaag is ’24’ niet alleen de titel van een populaire televisieserie, maar ook mijn officiële leeftijd. Ik laat dus de categorie “begin 20” achter me en treed toe tot de categorie “midden 20”.

Dat laatste stemt me niet meteen gelukkig, maar desalniettemin is het wel leuk om dan toch één dag per jaar eens in de belangstelling te staan. Jammer dat dat bij ons de verjaardag is en niet de naamdag, anders had ik elk jaar vrijaf.

Zijn er dingen die nu voor mij veranderen? Goedkope trein-tram-bus-abonnementen die niet meer voor mij zijn weggelegd? Goedkope toegangskaartjes tot allerhande musea? Voordelige tarieven in de fitnessclub? Let me know!

ps: ik ontken dat ik met de titel van deze post extra bezoekers wil aantrekken.

Powered by ScribeFire.

4 Reacties

  1. Je staat nochtans in mijn agenda! Door de drukte (lesgeven in M’gem, personeelsvergadering in Eeklo, oudercontact in M’gem) helaas volledig uit mijn gedachten gegaan😦 het spijt me! Maar we maken dat dit weekend goed é?

    3 dikke verjaardagspiepers

  2. wehey! gefeliciteerd🙂

  3. Een vat , een vat, een vat !!!!!!!!!! Okok we delen wel😉

  4. Ik geloof dat seniors net meer voordeel krijgen bij het kopen van een busabonnement. Beginnen opletten als jongeren voor je opstaan zodat jij kan gaan zitten…

Geef een reactie

