Die avond op de Boekenbeurs

Ik kan iedereen aanraden op een donderdagavond te gaan. Voor het eerst ervaarde ik tijdens het bekijken van een boek geen geduw en getrek aan mijn linker- en rechterbeen om mij uit de weg te krijgen. In de gangpaden kan je gewoon rechtdoor lopen en als je dorst hebt dan kun je gewoon een tafeltje kiezen. De Cava in Zaal 4 was trouwens de moeite voor die prijs (2,5€).

Eén reactie

  1. Jammer dat ik geen foto’s nam van ‘een zondagmiddag op de boekenbeurs’…. De cafetaria zag eruit als een kiekenkot, het hoorde zo aan ook… En als je een boek wou grijpen moest ge bij momenten uw adem inhouden en denken ‘ze gaan wel weg Outro ze gaan wel weg’…

    Toen we vertrokken hoorde ik iemand zeggen ‘er is niet zoveel volk hé’… waarschijnlijk ben ik gewoon moeilijk.

Geef een reactie

