Het probleem met Abchazië

Ok, we hebben een klein probleempje hier. Straks om 14u – dat is binnen een dikke 2u – worden we ondervraagd over het Abchazische conflict.

“Qué??” denkt u? Geen zorgen: ik had er 2 jaar geleden ook nog nooit over gehoord. Abchazië is een godvergeten uithoek van een godvergeten land (Georgië) in een godvergeten streek (de Kaukasus). Maar die mannen willen onafhankelijk worden. Ja, wie niet tegenwoordig?

Ik heb de hele tekst doorgenomen, en de richtvragen in overleg met een paar medestudenten opgelost. Mondeling. Nu kom ik tot de vaststelling dat ik daar geen schriftelijke neerslag van heb. 2 uur om het antwoord op die vragen terug te vinden in de tekst. Or I will be bottled!

Ondertussen zit ik hopeloos vast in de ochtendlijke energiegolf waarbij ik allerlei zaken wil doen en daarbij studieboeken links laat liggen. Deze blogpost is één van die zaken. Stop met lezen! Laat mij met rust!

Powered by ScribeFire.

Eén reactie

  1. […] u (of herinner het u niet) deze post.  Ik dacht dat er ondervraging zou zijn, maar uiteindelijk was er geen. Er mocht wel één geweest […]

Geef een reactie

