Beeldverhaal: deze week

Ik ben weer een lucky bastard tegenwoordig. Schaamteloos! Ik geloof al lang niet meer in toeval, en terecht. Dat is nog maar eens bevestigd:

Deze poster hing op de campus vandaag. Niks nieuws, ik had er al een mail over gekregen. Ja, mooi is dat toch? Een lezing over het onderwerp van mijn thesis. Dank aan wie dit dan ook voor mij geregeld heeft. Ik vond u al sympathiek, maar nu nog meer.

Eveneens dank hiervoor:

Deze poster hing naast deze over de lezing. Dit betekent alweer een maaltijd zonder te moeten afwassen, want dat wordt steeds meer een probleem. Oké, je zou kunnen zeggen: goed bezig! Minder verbruik! Maar anderzijds komen er wel een paar redelijk belangrijke hygiënische principes in het gedrang. Bezie dat:

Laat daar een horde bacteriologen op los en ze zijn een week of 3 bezig waarbij ze ongetwijfeld heel wat nieuwe soorten bacteriën zullen ontdekken. Als ze de frigo zouden opentrekken dan bleven ze nog eens 2 weken extra. Het zou in ieder geval een einde zijn voor het rustig leventje van “the thing” in de melkdoos……
…don’t ask.

Ondertussen hebben we nieuwe territoria aangeboord:

Ja, die tweede is inderdaad in de badkamer genomen. Voor de onwetenden: de afvoerbuis van de pompbak in de keuken lekt nog steeds heel hard zodat het goor spoelwater mijn kamer eronder binnendringt. En naar uitwerpselen riekend vetwater aan mijn muur, dat is nog veel meer een schending van hygiënische basisprincipes.

De twee A4’tjes in de eerste foto zijn van mijn creatieve hand. Het eerste voor kotgenoten, het tweede voor de kuisvrouw waarvan ik bogot niet weet welke taal ze spreekt. Dus heb ik het maar redelijk uitgebreid vertaald:

(Foto’s met je gsm kunnen nemen is toch ontzettend praktisch??). Ze heeft geen water laten lopen, dus kunnen we het aantal potentiële nationaliteiten al ferm verminderen.

De kotbaas lijkt de planeet verlaten te hebben want hij reageert niet op mijn talrijke dreigbrieven. Hij zal weet in het “buitenland” zitten, zowat het grootste land ter wereld dus hij kan overal zijn. Echt wel klote want het enigste dat hij moet doen is Pierre de klunzige klusjesman opnieuw opbellen en zeggen dat hij zijn werk beter moet doen. En rap! Liever gaten waar niks doorkomt dan geen gaten waar wel iets doorkomt.

Eén reactie

  1. Oh help… 🙂

Geef een reactie

