België op CNN, dan tóch

Gisteravond lag ik in mijn bed en ik keek nog even naar Ter Zake. Ik zag Milquet op een persconferentie verbaasd opmerken “Zoveel volk! Alleen CNN ontbreekt nog”.

“U vraagt, wij draaien”, zullen ze bij CNN gedacht hebben. Toen ik vanmorgen wakker werd zette ik de tv op CNN zodat ik niet opnieuw in slaap zou vallen (wat uiteindelijk toch gebeurde).
Ik werd wakker door volgende reportage:
(dit is 2u later opgenomen toen ze het een tweede keer uitzendden. Toen ik het de eerste keer zag was het met een analist in de studio en al. Die analist maakte zich bij mij populair met de opmerking dat België met haar 10,5 miljoen inwoners toch wat meer voorstelt dan pakweg Slovenië of Macedonië of een ander land van vergelijkbare omvang; en dat bij een splitsing er twee entiteiten zouden ontstaan die wel op eigen benen zouden kunnen staan en geen labiele dwergstaten).
(Sorry voor de slechte kwaliteit, het is een gsm-opname).


Maar, hey, nu hebben we toch voor 3 maanden een regering. Hoera voor Verhofstadt!

2 Reacties

  1. Kocht jij niet die gsm omdat die zo’n goede opnamekwaliteit had? :p

  2. Goeie fotokwaliteit inderdaad. Maar de videokwaliteit is nogal “average”.

Geef een reactie

