2007

Het zit er bijna op, en net zoals vorig jaar voel ik me geneigd even de positieve punten tegenover de negatieve te zetten.

Positief:

Geslaagd op den unief.
– Een getunede lente heeft de zomer knock-out geslagen.
– Veel gekoerst met mijn velo, zo naar Nederland en terug elke dag in de zomer. Het is zeker het jaar van de meeste grensoversteken. Leve de Benelux en leve Schengen!
Nieuwe camera! Mens, da was geestig om te kopen. Aanrader!
Nieuwe blog: deze. Toch wel een verrijking van mijn leven. Als je het zo naleest ga je op den duur zelf geloven dat je leven interessant is.
Reis van mijn dromen. Letterlijk: want ik droomde erover, en tijdens die reis had ik ook wijze dromen, over Batman en al.
– Het kotleven: daar zou ik romans over kunnen schrijven. Maar ik ga het niet doen.
Muzikaal topjaar met een hoop goeie nummers op de radio, een hoop goeie cd’s, een hoop nieuwe groepen en 2,5 festivals meegepikt.

Negatief:

Slechte zomer
– Betrekkelijk saai: niks wereldschokkends gebeurd. Zeker niet in vergelijking met vorig jaar.
Freakin’ hartritmestoornissen driving me insane

Dat is het ongeveer. Eigenlijk was 2007 niet zó speciaal. Een overgangsjaar zullen we maar zeggen. In dat geval zal er volgend jaar wel wat meer over te bloggen zijn dan over verstopte gootstenen en zo. Een jaar zoals 2006 bijvoorbeeld, een rollercoaster van een jaar was dat. De meeste even jaren trouwens. Telkens als het voetbal is.

Waw, wat een overvloed aan links. Als dat geen verdoken reclame is voor mijn eigen tent dan weet ik het ook niet meer. Ik ben een sloeber, ik weet het.

Geef een reactie

