Kerstgeschenken

De beste geschenken zijn deze die je héél lang als nieuw kunt ervaren, en zelfs daarna ook héél lang nuttig blijven.

Ik heb het over boeken. Dikke boeken. En geen gewone dikke boeken,
maar dikke boeken die ook nuttig zijn omdat je ook nadat je ze helemaal
gelezen hebt, ze nog eens kan openslaan om er iets in op te zoeken.

Op mijn verlanglijst stonden 2 boeken (zo houd je er voor jezelf nog een verrassingselement in: welk boek zal het zijn??).

A short history of nearly everything (geïllustreerd) van Bill Bryson

De complete fotogids van National Geographic,

iets wat voor mij als trouwe abonnee een must have is.

Het is de tweede geworden, wat ik stilletjes ook hoopte. Die eerste vind ik wel eens in De Slegte en ik ben nog niet door mijn huidige voorraad van Bill Bryson heen. Nu nog Walk in the woods, daarna Mother Tongue, en daarna zien we wel. En ik ben heus niet zo cool dat ik dat allemaal in het Engels lees, hoewel ik dat eigenlijk zou moeten.

Powered by ScribeFire.

Geef een reactie

