Krank

Ik voel me ziek, en ik ben het waarschijnlijk ook. Ik weet het niet zeker want de thermometer heeft het begeven, platte batterij waarschijnlijk. Ik heb 3 tournaviskes versleten om het batterijcompartiment open te krijgen maar tevergeefs. Ondertussen is dat vijzeke al zo afgesleten dat het waarschijnlijk nooit meer open kan.

Ik heb het zien aankomen he! Ik vond al dat tijdens het kerstfeest alle snotteraars verdacht veel behoefte toonden om naast mij te gaan zitten.

Hoofdpijn, rugpijn, krampen, vermoeidheid. Het valt nog wel mee. Ik ga er mijn werk niet voor laten. Van pillen moet ik niet weten, daar moet ik er al genoeg van nemen. Je kent dat misschien: je neemt pil A, daarna pil B tegen de nevenwerkingen van pil A, en tenslotte pil C tegen de nevenwerkingen van pil B of tegen de neveneffecten van pil A omdat pil B alleen niet volstaat. No way dat ik daar nog eens asperine bij ga doen!

Powered by ScribeFire.

Geef een reactie

