Tijdloze

Hij is nog aan de gang! Nog 40 minuten (lokale tijd) (met lokale tijd bedoel ik eigenlijk de schrijftijd). Straks gaan ze bekendmaken welke luisteraar de beste pronostiek afgeleverd heeft voor hun tafelvoetbaldinges, en ik verheug mij al.

Ja, ik heb zelfvertrouwen te koop!

Nee, ik weet niet meer wat er te winnen valt.

Toch een paar vreemde vaststellingen gedaan ivm hun lijst:

– Waar zijn de Beatles naartoe??  Halooo-oooo?
– Waarom staat Alive bóven Black van Parelconfituur?
– Waarom zouden Radioheadfans huilen bij het feit dat Creep niet op één staat? Echte Radioheadfans zijn Creep allang beu.

Aja, mijn top-drie:

1) Street Spirit (Fade Out) – Radiohead
2) Angel – Massive Attack
3) Newborn – Muse

De waarschijnlijke top-drie: dezelfde als vorig jaar.

Ik zal straks laten weten wat ik gewonnen heb.

2 Reacties

  1. Zalig e 🙂 mijn baas vroeg daarstraks of ik om 19u of om 20u vertrok… ik heb gezegd om 20u dan hoor ik de rest nog 😀

  2. Child in time!!! 😀 Super!

    Mijn zus is meer geïnteresseerd in TMF en jammergenoeg is het vandaag haar beurt om eten te maken dus ik vrees voor de finale :s

Geef een reactie

