Lazy on a sunny afternoon

Twijfel…. Wat een prachtig weer, ik zou beter mijn koersfiets pakken en een eind koersen. Waarom niet? Omdat ik mijn achterband niet hard genoeg kan oppompen met die halfgare pomp waar de lucht er vanachter uitkomt bij teveel druk. Omdat ik dan gelijk 5 ton aan kleren moet aandoen. Omdat ik de sportdrank te lang in mijn drinkbus heb laten staan en er nu een vadsige geur van bacteriekweek in hangt. Omdat ik te lam ben.

Het zit niet mee met Lily Allen: gedumpt door haar chemical brother na een miskraam. Waar hebben we dat nog gezien? Juist: King Henry VIII met zijn 5 miljoen vrouwen die geen zonen konden krijgen. Wat een loser was me da. We zullen maar niet te vlug oordelen vellen want nergens in het artikel kan ik een aanwijzing vinden dat hij haar gedumpt heeft.

Iedereen gaat tegenwoordig skiën behalve ik. En maar goed ook want skiën doe ik niet graag. Veel techniek, weinig inspanning. Ik heb het liever omgekeerd.

En al die dingen die je wilde doen tijdens de examens, maar waarvan je telkens tegen jezelf gezegd hebt: wachten Maarten, doe dat na de examens! Wel, al die dingen: daar heb ik nu geen zin meer in. Sommige dingen hebben alleen aantrekkingskracht als je met iets bezig bent dat heel erg tegensteekt. Op die momenten lijkt alles buiten de blok interessant en spannend. Die 5 dozijn foto’s in RAW, ik zal ze wel een andere keer bewerken en converteren.

Jah, koersen. Dat gaan we doen.

Powered by ScribeFire.

2 Reacties

  1. Kleine correctie: het was toch Hendrik VIII met zijn vrouwen? Will the real history freak please stand up? (quote: Griet!)

  2. Damn, wat een dwaze fout. Waar haal ik in godsnaam die X vandaan??

Geef een reactie

