Vakantie, dag 1: Jeans

In navolging van Outro heb ik vandaag mijn eigen Brooklyn-ervaring opgedaan. Nen jeans, inderdaad ja.
Vrij herkenbaar: winkeljuf komt assisteren, gaat in de solden zoeken, vindt niks in de solden, gaat in de gewone collectie zoeken (zoeken is het goeie woord in de chaos die deze winkel is) en stuurt mij vervolgens naar de paskamer met een stuk of 5 broeken. Hier blijkbaar geen limieten op de hoeveelheid stof die je meeneemt achter het gordijn. En waar ik een absolute hekel aan heb: gordijnen aan pashokjes die niet helemaal dicht gaan.

2 unieke ervaringen opgedaan: een broek die te smal was, en een broek die te lang was.

De uiteindelijke winnaar: geen sexy broek, wel een fancy exemplaar. Me fancy(?)

Eén reactie

  1. Ha_ dat van die gordijnen kwam ik ook tegen! Al wou ik niet te preuts overkomen dus liet ik – na drie keer proberen – die keer maar open en sleurde ik mijn broek uit…😀

Geef een reactie

