Vakantie Dag 2: losing hair

Ik heb het natuurlijk over de kapper. Deze keer heb ik gewoon opgedragen “iets te doen wat mooi is”, uiteraard gevolgd door een reeks details zoals “vanvoor moet het nog aan mijn bril komen”, “vanachter mag het kort”, “het mag nóg korter, zodat het niet opzij gaat krullen”, “zorg dat het een beetje in verhouding is, niet lang vanboven en heel kort op de zijkanten en zo”. Al bij al ben ik een makkelijke klant.

Big Achievement vandaag: puzzel 39 in de Lach Van Mona is gekráááákt! Dat gaf aanleiding tot een korte maar niettemin krachtige vreugdedans. Ik heb hem niet opgelost door middel van mijn geniaal brein, maar door heel even iets minder dom te zijn dan gewoonlijk. M.a.w.: ik ontdekte na 3 dagen dat je na één klik op de vraag het vervolg van die vraag te zien kreeg. Lach niet.

Geef een reactie

