Excuses

Mijn excuses aan alle onschuldige wandelaars en fietsers langs de Damse Vaart die ik ongewild de stuipen op het lijf heb gejaagd, of kwaad gemaakt heb door ofwel onverwachts voorbij te flitsen, ofwel één keer teveel gebeld te hebben, ofwel door middel van een kleine stoot te kennen heb gegeven dat ze in de weg liepen/reden.
Het is niet gemakkelijk voor een coureur op een zonnige zondagmiddag langs een toeristische route. Veel wielertoeristen die, zoals ik, met opzet pas ’s middags gaan rijden om te profiteren van de aangename temperatuur, en veel gezinnen en koppels die hun loomheid van binnen naar buiten verplaatst hebben om het daar wat “kalm aan te doen”.

Maar, kijk, het spijt me dus. 
En aan die tienjarige wielertoerist-in-spe met T-Mobile outfit die mij koste wat het kost niet wilde laten inhalen: blijven trainen, ooit zal je me wel achter je kunnen houden. 

Powered by ScribeFire.

Eén reactie

  1. Bij deze ook mijn oprechte excuses voor de toeristen in de binnenstad…

Geef een reactie

