Rapport

examen-januari-2008.jpg

11?? Hoezo 11?  Het makkelijkste examen, de best gestudeerde cursus, het goed gelukte examen, het slechtste resultaat. Ja, 11 is slecht. Dat is 5,5!! Dat wil zeggen dat bijna de helft van wat ik neerpende fout was. Ik kan 1 fout bedenken, misschien twee. Maar 9?? No way….

Maar ik krijg wel een 14 voor een paper waar ik niet eens zelf tevreden over was. Eerst was hij te lang, dan heb ik hem ingekort wat de leesbaarheid volgens mij erg verminderde, en de structuur heb ik waarschijnlijk 4 of 5 keer veranderd…

10 Reacties

  1. M’enfin, zo’n pareltje van een rapport en dan nog zagen! 😀 Ik zou mijn beide pollekes kussen als ik u was!

  2. ( ‘k Ben jaloers, ja 😛 )

  3. mja, maar hoe zou je zelf zijn als je er het meeste bloktijd ingestoken had, en er veel meer van verwacht had, en het het enigste “slechte” cijfer is op het rapport?

    En daarbij: jouw rapport is toch ook best wel goed, niet? 🙂

  4. Ik vind het ook een schitterend rapport, Maarten! Wees trots! (Ook al voel je je bedrogen…) Daar gaan we toch eens eentje op gaan drinken/eten/pokeren/triviallen/vul-maar-aan… é (in het Brave Brugge!)?
    Groeties

  5. Komt in orde! Maar dan wel on the dark side of Bruges 😉

    En wanneer kom je nu eens naar Brussel?? Eigenlijk was afgelopen week ideaal geweest he? Ik heb er niet aan gedacht spijtiggenoeg.

  6. Heeft Brugge een ‘dark side’? De ‘silent side’ zal snel vergeten zijn wanneer al die Amerikanen Brugge overspoelen (na ‘In Bruges). Hiep hoi!

    Proficiat met de uitslag!

  7. I guess we’ll just have to find out :). Ik vrees idd voor de silent side als hordes Amerikanen de stad intrekken om daarna de uitgang niet meer te vinden.

  8. Vanavond hoorde ik dat ze in de film Brugge als volgt citeren:
    “So this is how hell looks like.”
    en
    “If I was retarded, Bruges would impress me.”
    Hmmmmz.. die verwaande Amerikanen!!

  9. PS: Inderdaad, Brussel passeerden we zondag ll. op weg naar Luik. We beslisten er een daguitstap van te maken met een persoonlijke gids (aka JIJ! 🙂 ). We maken er wel eens werk van!

  10. Het klopt, dat zegt hij in de film. Maar dat is de mening van het personage he (een Ier btw, geen Amerikaan. ;)). Maar in het echte leven heeft hij zich naar verluidt geamuseerd in Brugge :).

    In Brussel moet het wel mooi weer zijn. anders is het de lelijkste stad ter wereld. Lelijker zelfs dan Glasgow!

Geef een reactie

