Atomium

Respect voor iemands werk ligt niet alleen in de subjectieve waardering ervan, maar ook in het correct gebruik. Met deze Bijbelse zin bedoel ik gewoon dat ik het apprecieer als iemand mij toestemming vraagt om een foto van mij te gebruiken. De eerste keer was dat voor een profiel-avatar op lastfm, deze keer was het voor een flyer ter gelegenheid van een hippe fuif in Londen waar er enkele Belgische dj’s uitgenodigd zijn. België – Atomium: we zien de link.

Eigenlijk zie je niet eens dat de foto in het in het Atomium genomen is. En het is ook niet bepaald een originele foto, maar ik had sjans met het licht.

Enkele details: foto genomen in het voorjaar van 2007, op de dag van het eerste smogalarm in Brussel. We hadden een mooie dag uitgekozen om het Atomium te bezoeken, maar natuurlijk zag je geen fluit door de smog.
Foto genomen met Canon Ixusje van 6 jaar oud. Je kan daar nog mooie dingen mee doen en het past in je broekzak.

2 Reacties

  1. Oh. En betaal jij rechten voor foto’s van het Atomium? Je weet toch dat je daar geen foto’s van màg publiceren hé?

    🙂

  2. Te laat :p

Geef een reactie

