Bart Dewever, gij dommerik!

Bart Dewever is boos. Bart Dewever wil meer Vlaamse staatssecretarissen dan Franstalige in plaats van omgekeerd.

Bart Dewever vindt dat dit niet kan in de 21ste eeuw.

Em….

Waarom?

Waarom moeten er meer Vlaamse staatssecretarissen zijn? Noem nu geen wetten of voorschriften of ongeschreven regels want die interesseren me niet. Ik wil rationele, glasheldere argumenten. Argumenten waarvan ik kan zeggen “zo had ik het nog niet bekeken; meer Vlaamse staatssecretarissen zou inderdaad beter zijn”.

Waag je kans! Vanaf ik één goed argument krijg, pleeg ik harakiri!

4 Reacties

  1. Er moeten meer waalse zijn om de werkloosheid daar op te lossen! Da’s al een paar minder om aan werk te helpen.

    Eh-heh-heh, met walen lachen is te gemakkelijk, excuseer.

  2. Gewoon, om te vermijden dat we steeds maar weer dat gezeur moeten aanhoren.

  3. Bart Dewever moet in de politiek zijn zodat Geert Hooste zijn nieuwe reeks kan invullen:):):)

  4. Laat ons anders op een constructieve manier met de Walen lachen. Dat is in ieder geval wat Bart Somers zou doen. Voor de mensen!

Geef een reactie

