Logica: Mens – PC: 2-0

Foert, ik geraak er niet meer aan uit, het wordt tijd dat ik deze laptop dichtklap want hij is duidelijk wat zijn eigen draad kwijt. Zonet heb ik gemerkt dat er bepaalde tracks verdwenen zijn uit mijn iTunes-bibliotheek. Weg. Foetsie. Ook niet in de prullenbak. En niet zomaar een handvol! Van de soundtrack van The Motorcycle Diaries blijven er amper 3 tracks over.

Ook verdwenen: Freecell. Serieus: ik ben een ongeduldige mens, heel ongeduldig zelfs. Het herstellen van de draadloze verbinding duurt voor mij veel te lang, dus wil ik in tussentijd een rondeke freecell spelen. Daarbij stootte ik natuurlijk op bovenvermeld probleem. Freecell gone. Ook niet in de prullenbak. Ik heb er dan maar de Windows-zoekfunctie op losgelaten (NIET die hond, die heb ik 2 jaar geleden uitgeschakeld) wat natuurlijk een grote beproeving was voor mijn geduld. Stel je voor dat Google zo traag zou gaan……
Het goede nieuws is dat hij Freecell gevonden heeft, ergens in system32. Geen idee hoe je dat weer in het menu krijgt….

Geef een reactie

