Madrugada komt naar België

Achteloos ga ik naar de lastfm-pagina van Madrugada, om eens te zien waar ze binnenkort zoal optreden. Het is waarschijnlijk het laatste wapenfeit van deze magistrale groep, nadat hun gitarist vorige zomer dood aangetroffen werd. Wat ik zie doet mijn hart in mijn keel springen.

madrugada.jpg

Een welgemeende woohoo!! Gevolgd door spanning: tickets…now!!

Snel telefoontje naar mijn rockbuddy, prijzencheck, aan kassa passeren en gedaan. 12 mei, AB Box. Eerste hoogtepunt van 2008 is een feit!

Maar, kijk, ze spelen ook in Brugge. Dus beste stadsgenoten: zie dat ge het potverdekke niet mist want hierna zal je geen enkele kans meer hebben (tenzij op een sporadisch zomerfestival? Cactus? Wie weet…). Maar concertzalen zijn toch niet te vergelijken met festivalweides waar je je ergert aan het ongeïnteresseerde rookblazende publiek.

Wie mee wil: altijd welkom. Er zijn toch enkel staanplaatsen.

Edit: Nieuw album volledig te beluisteren op Lastfm.

Geef een reactie

