Concertfotodinges

Mijn dijspieren voelen aan alsof ze 15cm te kort zijn. Mijn mond is een asbak. Ik heb niet geslapen vannacht, ik noem dat een coma. Zo met mond open en al. Ik heb een ruis in mijn oren. En ik ben moe. Mijn broek en schoenen hangen vol modder.

Wie had gedacht dat concertfotografie fysiek zo zwaar zou zijn? Tijd voor een uitgebreid verslag heb ik niet, wegens mijn thesis die de 13de af moet zijn. Maar je houdt beter Bruggelink in de gaten voor een uitgebreider verslag van de Red Rock Rally. Overigens heb ik één willekeurige foto uitgekozen als soort van proefexemplaar om hier te posten. En met willekeurig bedoel ik: de foto die toevallig voor mijn neus stond toen ik op het idee kwam. De rest is voor wanneer ik een dag of 45 vrij heb. En het zal nodig zijn want ik heb het materiaal noch de ervaring voor het betere werk. Maar dat komt nog. Hopelijk.

Bert Ostyn van Absynth Minded:

2 Reacties

  1. […] Meer van dattum bij Maarten! […]

  2. Ik ben persoonlijk dol op concertfotografie (oa) en probeer mezelf daar in zekere zin in te verdiepen. Gisteren heb ik zo bvb. nog foto’s genomen van het optreden van Alexisonfire. Je moet zeker eens komen kijken. Het was niet echt toegelaten maar dat maakt het misschien des te leuker om te doen.

    http://nedewe.wordpress.com/

    Laat me zeker weten wat jij ervan denkt!

    Mooie foto overigens. Standpunt kan interessant werken maar is ook met een zeker risico (neusgaten). Probeer zeker ook te zien dat je niet te veel ‘rommel’ van de achtergrond in je foto terug kan vinden, zoals versterkers, ongebruikte instrumenten, etc….

    Kleuren zitten wel goed en scherpte ook. Zeker geen oninteressant beeld!

Geef een reactie

