26 mei

Al de hele dag heb ik een vervelende stuiptrekking tussen mijn ribben in mijn linkerzij. Een beetje hetzelfde zoals wanneer het spiertje onder je oog ongecontroleerd gaat trillen, maar dan op de plaats van je lichaam waar je de meeste kietels hebt. Voortdurend grijp ik naar de plaats van de trilling in de hoop hem te kunnen onderdrukken maar dat lukt niet. Hop, daar gaan we weer.

Die nutteloosheid….. ik krijg spontaan zin om te blokken, iets wat normaalgezien enkel in de vakantie kan voorvallen.

2 Reacties

  1. Ik kén dat gevoel! Ik had het vorige zaterdag de volledige avond op het familiefeest van Frederick 🙂 Mensen keken raar toen ik het erover had (wat ben ik blij met deze erkenning!). Zelfs m’n grapje “It has a mind of its own.” werd niet geapprecieerd 🙂

  2. Bij mij was het net naast m’n knieschijf, van awkward places gesproken! 😉

Geef een reactie

