All I wanna do is… BENG! BENG! BENG! BENG!

And Tjingggg! And take your money.

Ik hoorde het voor het eerst vorige week in “Kvraagetaan” op Stubru, terwijl ik op mijn koersfiets zat. Aanstekelijk! Aanstekelijk! Onthouden! Paper Planes! M.I.A.! Denk aan Gorki, Maarten. 5 minuten was het nummer voorbij en het was al uit mijn geheugen gewist. Vandaag schoot het me te binnen dat er “ergens” een nummer op Stubru was dat ik wilde onthouden. Maar ik wist niet meer welk. De playlist van Stubru is één grote rommelboel, dus daar vond ik het niet in terug, en een mail bleef onbeantwoord.

Gelukkig hoorde ik het deze morgen in Music@work. Het is de hotshot, en maar goed ook want ik was het opnieuw direct vergeten en het stond alweer niet in de playlist.

Een heleboel gezever voor een videoclip dus, van M.I.A. en Paper Planes (De nineties zijn blijkbaar weer in…).

4 Reacties

  1. thx. had deze ook al een paar keer gehoord maar nooit gevonden. nu dus eindelijk wel……..;

  2. eerste keer dat ik het hoor, leuk nummer!

  3. Wii, eindelijk !
    Heb dit 10dage moete horen op kamp, en jaa nu ben ik er meer als verslaafd aan 😀
    Bedankt Ksj Merchtem fzu xD
    + Great song .

    x

  4. dankje man was m ook aan het zoeken

Geef een reactie

