And burn my shadow away…

Laat ons de dag afsluiten met een videoclip. Niet zomaar een videoclip maar een die naar je keel grijpt, vooral in combinatie met een kippenvelnummer zoals Burn My Shadow uit de meest recente CD van UNKLE. Zanger van dienst is Ian Astbury (The Cult) en acteur van dienst is Goran Visnjic (E.R., Welcome to Sarajevo).
De centrale vraag in deze video luidt: “wat doe je als je ’s morgens wakker wordt en je komt tot de vaststelling dat er een aflopende teller aan je borst is vastgemaakt?” Enjoy.

5 Reacties

  1. Verdorie. Nu dacht ik toch wel “ik ga mijn brein eens openzetten voor nieuwe ontdekkingen”, komt daar te staan dat de video no longer available is 🙂

  2. Bedankt voor de melding. In Youtube zelf ging hij normaal, maar vanaf hier was hij zogezegd niet available. Diezelfde video stond ook op last.fm en was daar ook unavailable.

    Anyway, ik heb hem intussen vervangen dus je kan rustig je brein gaan openzetten. Ontdekken ga je zeker! 😉

    edit: het is blijkbaar een youtube-probleem. Ik heb dan maar eentje van dailymotion in de plaats gezet.

  3. U wilt niet weten welke letterlijk halsbrekende toeren ik al uitgehaald heb, dansend op dit nummer. De clip is wel nieuw voor mij. Dank!

  4. De ‘clip’ waar ik zondag kippenvel van kreeg: http://youtube.com/watch?v=MHMRuOXdN6I. Wow!

  5. […] album ‘War Stories’ waar Astbury twee nummers inzong. Een voorproefje kreeg je hier al. When Things Explode is de laatste track van het album en een afsluiter van formaat. ‘S […]

Geef een reactie

