Plezier in bed

Ik werd deze morgen te vroeg wakker, niet omdat ik naar het toilet moest, niet omdat ik dorst had, niet omdat ik niet kon slapen en niet omdat ik slecht droomde, maar wel omdat ik de slappe lach had. Ik kwam niet meer bij, zo hard moest ik lachen. In mijn droom had ik of iemand anders, ik weet niet meer wie precies, iets gezegd dat heel erg grappig was. Na een tijdje besefte ik dat het een droom was en dat de oorzaak voor mijn lachbui eigenlijk imaginair was. Vervolgens besefte ik dat, aangezien ik alleen die droom beleefd heb, de grap eigenlijk van mezelf afkomstig was. En toen ik nog iets beter bij kennis was besefte ik dat ik met mijn eigen grap aan het lachen was en dat vond ik een beetje stom. Ik heb mij toen maar omgedraaid en wat verder geslapen.

Het frustrerende is natuurlijk dat ik me niet meer herinner wat er zo grappig was.

3 Reacties

  1. Hehe, grappig. Ik ben zelf ooit ook eens midden in de nacht wakker geworden met de slappe lach. Een vreemd gevoel, dat wel.

  2. Och, ik ken nog mensen die met hun eigen moppen lachen….als enige.
    Het is toch leuker ontwaken van de lach dan van de wekker!

  3. Vroeger deelde ik een kamer met mijn zus. Ze vertelde dat ik ooit luidop lachte tijdens mijn slaap en me toen omdraaide. You are not alone, mate! 😉 Beter dan wenen 😉

Geef een reactie

