Twitter

The proof of the eating is in de pudding….. of zoiets. Ik lust eigenlijk geen pudding. Soit.

Ik vraag me al een hele tijd af wat de aantrekkingskracht van Twitter is. Je weet wel: die social networking site (wat begint dat woord vreselijk te klinken) waarop je voortdurend korte berichtjes plaatst over wat je aan het doen bent. Nu zou ik bijvoorbeeld kunnen schrijven “het ruikt hier opeens naar look”. Alleen zag ik er het nut niet van in om iedereen daar voortdurend van op de hoogte te houden.

Natuurlijk ben je niks zeker zonder dat je het zelf geprobeerd hebt, dus sinds gisteren heb ik mijn eigen Twitteraccount aangemaakt en wie er ook een heeft mag mij uiteraard “volgen”. Eens zien wat het geeft en als het me niet aanstaat, tja, dan ben ik weg natuurlijk.

http://twitter.com/_Maarten_

Geef een reactie

