Brussels Airport

Stubru irriteert me. De hele week zaten ze reclame te maken voor de uitzending van vandaag die live (duuh) uitgezonden zou worden vanop Brussels Airport. En ik mij maar afvragen of ze daarmee gewoon de luchthaven van Zaventem bedoelen, of één of andere beurs, of een tentoonstelling ter ere van de luchthaven, of dat het misschien een nieuw programma was.

Vanmorgen zette ik de radio aan en blijkbaar bedoelen ze inderdaad gewoon de luchthaven van Zaventem. Alleen heb ik in de 2 uur dat ik al zit te luisteren al 8382913 keer de naam “Brussels Airport” moeten horen en nog geen één keer “de luchthaven van Zaventem”. De 8382914de keer zal er één te veel zijn dus ben ik maar gestopt met luisteren.

Ik begrijp het niet. Afgelopen week was het toch groot nieuws dat er op de luchthaven van Zaventem een vliegtuig in twee gebroken was na een schuiver van jewelste? En er is toch altijd staking op de luchthaven van Zaventem? Waarom komt Stubru nu plots af met “Brussels Airport” (ookal is dat misschien de officiële benaming in het internationale luchtverkeer)?

Volgende week uitzending vanop de luchthaven Brussels South?

3 Reacties

  1. Brussels Airport is inderdaad de nieuwe officiele namen van de luchthoaven van Zoaventem.

  2. Toch leuk dat je de hele dag vliegtickets kon winnen? 🙂

  3. Voor deze die winnen natuurlijk wel :).

Geef een reactie

