Gemoed

Hoor eens, volgende week vrijdag heb ik mijn eerste examen. Het is open boek en je mag zelf je vraag kiezen uit een lijst. Een week later heb ik mijn tweede en laatste examen. Om maar te zeggen: ik heb geen stress, maar ik houd me wel bezig. Ik heb bijvoorbeeld alle tijd om na te denken over een job, én een vakantiejob. En ik kan me ook zorgen maken over de beoordeling van mijn thesis die maandag bekend zal worden gemaakt. En dat weer steekt ook tegen, voor zover je het “weer” kunt noemen want eigenlijk is het geen weer. Maar ik geef er niet aan toe: ik loop gewoon rond in een korte broek (zolang ik de deur niet uit moet).

Verdorie, ik zou toch wel graag opnieuw gaan koersen. Ik word zenuwachtig als ik mijn energie niet kwijt kan.

Kijk! Morgen zendt VT4 een concert van Radiohead uit!

Tot zover een samenraapsel van mijn gedachten op 6 juni 2008. 6 juni…..landing in Normandië.

4 Reacties

  1. je begint er al meteen dt-fouten van te maken, van dat weer.

  2. Em….geloof je me als ik zeg dat “ik” mijn bijnaam is 🙂

    Merci anyway 😉

  3. Jammer dat ik die gemist heb 😉

  4. […] terug naar gisteren. Nu weet ik waar het vandaan komt, dat gemoed. Het komt door procrastination, weer zo’n […]

Geef een reactie

