Jubileum

3 jaar last.fm, wat krijg ik nu?

Niks natuurlijk. In fact: ik was het zelf vergeten gisteren. En ik zou het me ook nooit gerealiseerd hebben als iemand me er niet attent op had gemaakt.

3 jaar last.fm, 32000 nummers verder, talloze groepen ontdekt en een paar virtuele vriendjes gemaakt uit verschillende landen. De similar artists, de upcoming gigs, de gratis mp3’s, de shouts die bij nummers, albums en groepen kunnen achtergelaten worden, en de tags (de grappigste die ik las was “I’d rather beat myself to death with a hammer than listen to this” bij Laura Lynn): ik zou het niet meer kunnen missen.

Ken je dat gevoel? Wanneer je een fantastisch goed nummer hoort en je wil dat gevoel op één of andere manier met iemand delen? Wel, dan ga ik gewoon naar de shoutbox van dat nummer en lees de reacties van anderen. Je kunt natuurlijk op Youtube gaan zoeken, maar daar zijn de commentaren doorgaans minder sympathiek.

Nieuwste ontdekking: DeVotchKa. Die komen naar Cactus en dus bereid ik me al wat voor. Ik weet nog niet of ik zal gaan. Dat zal afhangen van hoeveel centen ik heb op dat moment. Student weet je wel.

Opeens is het mooi weer, dus I’m off!

Eén reactie

  1. last.fm opende een hele nieuwe wereld voor mij.🙂

    DeVotchKa klinkt trouwens niet slecht. Ik heb dat gisteren even onderzocht.😉

Geef een reactie

