DIGB

Ik heb tegenwoordig gelijk veel meer lezers. En veel meer linkers. Dat is vreemd want ik heb niet echt iets veranderd of zo. Behalve dan de banner (ja, kom maar nog eens kijken beste nieuwkomers, het zal waarschijnlijk de eerste en de laatste keer zijn dat jullie mijn banale pregefabriceerde lay-out zullen aanschouwen).
Slecht nieuws trouwens voor diezelfde nieuwkomers: ik ben al een jaar bezig en mijn beste posts stonden in het begin. De neiging is nu groot om reclame te maken door naar mezelf te linken maar ik ben echt niet zo zielig. Ga zelf maar op zoek (levert veel extra hits op).

Normaalgezien ben ik geen kruiper of zo (toch niet zichtbaar), maar nu ben ik toch een beetje trots: mijn blog (ja, natuurlijk is het een blog, duuh), heeft freaqs Blog-40 gehaald. We zijn nieuwkomer op plaats 11, wat tegelijk mijn geluksnummer is.

Intussen heb ik al dermate veel spijt van die onozele blognaam dat ik besloten heb hem af te korten. De URL blijft dezelfde, maar de naam wordt gewoon DIGB. En net zoals bij de originele titel het geval was, heb ik dit in de voorbije 5 seconden beslist.

3 Reacties

  1. Proficiat! :p

    Ik moet trouwens bekennen dat ik ook heel graag je blog lees. Een tijdje geleden ben ik hier eens terecht gekomen via een reactie van jou op een andere blog. Je avatar trok mijn aandacht. 😉 En kijk, ik blijf steeds terugkomen. :p

  2. Nooit gedacht dat avatars zoveel kunnen uitmaken. Misschien moet ik ze hier eens herintroduceren 🙂

    Welkom trouwens! 😉

  3. Geduchte concurrentie !

Geef een reactie

