Fotologdag

Ishku roept op tot een fotologdag komende vrijdag. Dat is gelijk nog maar 2 dagen maar hey, al wat je ervoor moet doen is zorgen dat je geheugenkaartje geleegd is.

Ain’t that a nice idea? Super, veelbelovend en verblijdend en van diens meer.

Listen up, zo zal het gaan: ik zal vrijdag 13 juni 2008, een ogenschijnlijk banale dag uit mijn leven, volledig documenteren met materiaal van de gevoelige plaat chip. Niet in real time want dan ga ik Proximus meer centen moeten geven dan ze verdienen, maar op het einde van de dag. Het wordt razend boeiend want zoals je wel weet is mijn leven onwijs interessant. Elk uur een foto…. we zullen het proberen.

Ik kan alvast een stukje van het programma vrijgeven: Maarten legt een examen af (een foto tijdens het examen zal er niet inzitten vrees ik), Maarten gaat naar de ambassade om een visum te regelen en Maarten op de trein (altijd een topper).

11 Reacties

  1. We krijgen dus een foto te zien van de ambassade met adres Louizalaan 176 (bus 6) in Brussel? 😉

  2. you’re freaking me out!

    *checkt even*

    Nee, toch niet. Goed geprobeerd nochtans 😉

  3. Roxanne en haar laatste examen.
    Roxanne en haar vrienden op café. 5x uur
    Dronken Roxanne en haar dronken vrienden op de trein
    Roxanne slaapt
    Roxanne eet
    Roxanne kijkt tv
    Roxanne slaapt

    Hm, ik weet niet of dat zo boeiend gaat zijn? :p

  4. Als je dat met dat examen geregeld krijgt dan betaal ik je een pint!

  5. @Roxanne: alles valt interessant te maken 😉

    @Robin: you’ve got yourself a deal!

  6. allé, ik kijk er al naar uit 😀

  7. Dàmn, denkt iédereen nu dat hij/zij ZO interessant is?! Blèchm.

  8. Dat denk ik niet, dat wéét ik :). De interessantheid druipt als het ware van mij af ;).

  9. Ik begin mij gewoon een beetje te irriteren aan de publieke openheid van hele mensenlevens op het net. Big Brother… Mensen werken er graag gretig aan mee, blijkbaar.
    Heb daar eens die Twitter bekeken: what’s up with that? Who freakin’ cares wat je elk uur van de dag doet??!!

    Blijkbaar moeten al die mensen dringend eens een deftige job hebben, want ze hebben teveel tijd over om nuttige dingen in hun leven te doen.

  10. Waarom mogen mensen niet doen waar ze zin in hebben? Iedereen zet voor zichzelf een grens waar hij/zij niet over wil gaan. Zelfs al zou iemand elke minuut uit z’n leven op het net gooien met alle intieme details, ik zou me er nog niet aan ergeren. Ik zou het gewoon niet lezen.

    Twitter is zoals je persoonlijk bericht op msn, maar dan niet op msn en met wat meer dynamiek. Met een blik op msn weet ik ook wat jij aan het doen bent ;).

  11. Ja, en gans uw leven vertellen in uw persoonlijk bericht vind ik eigenlijk wel veel erger dan in een lijntje op twitter.
    Dat persoonlijk bericht sleur je de hele tijd mee, twitter is meer een flits.

Geef een reactie

