Trammuseum

Schattig he? Zie die lampjes 🙂

4 Reacties

  1. In Praag staat er zo ook eentje 🙂

  2. Ben je er al geweest, het trammuseum? Ik eigenlijk nog nooit.

    Ik was onlangs nog in het oorlogsmuseum. Omdat het gratis is. En omdat we er toch moesten passeren om bovenop de triomfboog van de Cinquantenaire te geraken. En omdat ze een hele hangar vol met vliegtuigjes hebben. En de driewieler van Leopold II.

    Mijn volgend plan is de Japanse toren. Het schijnt dat de baardige meneer van hierboven daar zijn minaressen mee naartoe nam als hij quality time nodig had.

    (Zeg nu eerlijk, zou jij nog ergens anders willen wonen?)

  3. Nee, Lene, ik ben er nog niet geweest. Ik had er zelfs nog niet van gehoord tot ik die tram voor mijn neus zag stoppen.

    Het oorlogsmuseum heb ik vorig jaar gezien. Ik heb gewacht op een mooie dag om erheen te gaan (want ik wilde natuurlijk naar het dak). Die vliegtuigjes heb ik niet gezien. Of bedoel je deze waar die tanks uit WO I staan?

    Vorig jaar ben ik ook eens naar de Japanse toren geweest. Gewoon “naar”, niet “in”. We gingen eigenlijk naar het Atomium maar toen we op de terugweg vanuit de tram de Japanse toren zagen hebben we op de bel geduwd om even een kijkje te nemen.

    (eerlijk? Liever niet, maar het zal niet anders kunnen).

  4. Maar allez… De vliegtuigen zijn zowat de énige reden om naar het oorlogsmuseum te gaan. Die en de driewieler van Leopold II.

    Ik zal de foto’s eens uploaden als ik wat vaker thuis ben dan nu.

Geef een reactie

