Firefox 3 downloadday

Belangrijk woord! Belangrijk woord! Hoor, hoor!

17 juni, dat is komende dinsdag, komt Firefox 3 officieel uit en is het downloaddag. Op downloaddag gaat men proberen een wereldrecord te vestigen voor meeste softwaredownloads in 24u.

De testversie van Firefox 3 is bij mij al een tijdje aan het warmdraaien en ik moet zeggen: nétjes. Ik ben zowat stapelverliefd op de functie waarbij je een site die je in het verleden bezocht hebt in een handomdraai kunt terugvinden door enkele kernwoorden in te typen in de adresbalk. Je krijgt dan een dropdown van url’s die daaraan beantwoorden en je hoeft enkel de juiste te selecteren. De lay-out ziet er ook veel beter uit, enz, enz. Check het zelf maar uit.

3 Reacties

  1. Ik ga hem ook downloaden op dinsdag 🙂

  2. Ik doe mee!!! 🙂

  3. Count me in.

Geef een reactie

