Downloadday

Dat is dus vandaag. Of ook niet. Die krabbers in Amerika hebben 10u ’s morgens uitgekozen als aanvangstijdstip, plaatselijke tijd. 10u ’s morgens in San Francisco, dat is 19u ’s avonds hier. Hadden ze 12u ’s nachts uitgekozen dan was het hier tenminste al 9u ’s morgens.

Enfin, wachten tot vanavond dus, wanneer die mozillamannen uit hun bed zijn. Geen ramp, er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan een internetbrowser.

(en dat wil een wereldrecord breken. Tssssk.)

Nog eens de link.

4 Reacties

  1. Ik vroeg het me al af, maar ’t is dus nog wachten tot vanavond 🙂

  2. woehooo, nog tien minuten!

  3. :/

    Als ik Firefox wil installeren, krijg ik de melding: ‘file is corrupt.’

    Is dit ’s werelds grootste virusspreiding ofwat?

  4. @ishku: 🙂 woeps

    bij mij geen probleem.

Geef een reactie

