Let’s get on with it!

Na al het gedoe gisteren (Firefox 3 en de overbelaste servers, bloedstollend voetbal, en hier eindigt de opsomming) ben ik hopeloos achter op mijn schema. Dat is behoorlijk lastig want ik zou over 1001 dingen willen schrijven, maar mijn geweten laat het niet toe: telkens als ik de muis richting wordpress-snelkoppeling beweeg snauwt hij mij toe: “blokken!” en dan gehoorzaam ik braafjes (behalve nu). In plaats daarvan procrastineer ik op andere manieren en verlies ik tijd die ik, als ik hem dan toch wilde verspillen, beter had gebruikt om een leuk verhaal te posten.
Niet dus, maar het is enkel uitstel. En uitstellen, dat is toevallig één van mijn specialiteiten.

2 Reacties

  1. Zo heb ik al heel veel kostbare tijd in mijn leven verspild. Procrastinatie beheerst mijn leven en voorlopig is er nog niet veel beterschap op komst. 😦

    Soit, genoeg geneut over mijzelf. Studeren moet jij doen! :p

  2. snif, het is zo lastig! :s Morgen laatste dag. Laatste dag voor het laatste examen van de laatste examenperiode in het laatste academiejaar in de laatste opleiding die ik volg. Maw: een dag die je voor de rest van je leven zult herinneren. Een dag die het opstaan waard is. Hoera! 🙂

Geef een reactie

