Het waren de enige twee kleuren die over waren

Aan alles komt een einde. Aan alles. Alleen duren sommige dingen wat langer dan andere. Wat nu voorbij is begon toen ik als peuter de eerste keer de peutertuin binnenstapte….of kroop….gedragen waarschijnlijk. Hoe dan ook: toen begon mijn schoolloopbaan. Beginnen met leren de puzzelstukjes in de juiste vormpjes te plaatsen, daarna binnen de lijntjes te kleuren, daarna lezen, schrijven, cijferen, hoofdrekenen, spelling, Frans, en een hele santeboetiek tot de verschillende mechanismen van coalitievorming. Dat laatste was gisteren en vandaag legde ik succesvol mijn laatste examen af.

De laatste keer echt gestudeerd als student aan de universiteit. De volgende keer zal misschien voor een cursus Spaans zijn, of Photoshop, of kantklossen. You never know ey.

De laatste keer; dat verdient een paar sfeerbeeldjes dacht ik. Voor de gelegenheid heb ik mijn cursus syllabus wat verfraaid met bladwijzers per hoofdstuk (oranje) en per tekst (roze).Voor je opmerkingen gaat geven, zie titel.

Ok, wat gaan we nu doen? O, wacht, I know, masterproef verdedigen. Crap.

« »

6 Reacties

  1. Dat verdient een dikke proficiat! Nu nog die masterproef verdedigen en je kan een echte werkmens worden. Hoera! 😉

    Mooi brilletje trouwens.

  2. Janet!

  3. Ik vind roos anders wel een hip kleurtje :p
    En inderdaad, mooie bril

    Succes nog met die masterproef!

  4. Parijs was toch leuker geweest, niet? 🙂

  5. Dan zaten we op dit moment te zoeken waar we naar de match van Rusland zouden kunnen kijken :).
    Parijs wacht wel 😉

  6. @ Linn: Merci :). Maar “werkmens” klinkt zo sleurachtig!

    @ Daylah: Roos is heel erg fout :D.

Geef een reactie

