Tomorrow

De powerpoint is af, de generale repetitie is achter de rug, de timing klopt. Morgen om 11u begint normaalgesproken mijn laatste wapenfeit als student. En ja, we gaan het beste kostuum aantrekken, met de fancy das en de hippe onderbroek. Die onderbroek gaat de jury wel niet te zien krijgen, maar hij brengt geluk. Een onderbroek is een kledingstuk van uitersten: hij breng geluk of ongeluk. Geef maar toe dat er één exemplaar is dat je nooit zal aantrekken op een belangrijke dag! En een exemplaar dat een speciale status heeft, een trap hoger dan de rest. Yes, that’s right: the lucky underpants.

Morgen moet de lucky underpants mijn studies afronden. Jaja….. Riiiiiiiight…..
Slaapwel altegader.

11 Reacties

  1. Wel redelijk laat dat jij nog jury hebt 🙂
    Maar in ieder geval veel succes! 😀

  2. Ik had mijn geluksonderbroek ook aan naar elk examen!
    (hetgeen niet wil zeggen dat ik die een maand heb aangehouden natuurlijk … )

  3. succes subiet 🙂

  4. En? En? Hoe is het geweest?

    (Niet dat jij vandaag nog enige reden hebt om online te komen… Feestjeuh!)

    Mijn lucky onderbroek werd gepikt tijdens een carjacking in Caracas (don’t ask), maar ik heb gemerkt dat zonder ook gaat. 🙂 Ik bedoel… mét onderbroek, maar niet meer de geluks… lucky… ach ja, whatever.

  5. Het was nogal vreemd. Ze legden me het vuur aan de schenen door tegenargumenten te blijven geven, waarop ik weer tegenargumenten gaf. Het was precies een discussie en ik vroeg me op den duur af of het wel verstandig was niet akkoord te gaan :). Maar voor de rest redelijk ontspannen. Nu hopen dat ze het goed genoeg vonden.

    Feesje is voor volgende week. Nu ben ik gewoon moe. Tijd om aan sport te doen! 🙂

    ps: zo zie je maar. In een gevaarlijke stad als caracas draag je maar beter je geluksonderbroek. (je had hem toch niet aan hoop ik :p).

  6. Hmm, een lucky onderbroek. Verdorie, ik heb dat niet. Het wordt dringend tijd dat ik er mij een aanschaf.

  7. Ik heb geen echte geluksonderbroek… Ik heb wel één ongeluksonderbroek, die ik dan ook zoveel mogelijk mijd…

  8. Oja, die heb ik ook. En dat komt goed uit want hij is toch te breed 😀

  9. Als het een ongeluksonderbroek is, waarom ligt ze uberhaupt nog in je kast? Is dat dan die famuze sparen om te sparen?

  10. @ G: Gesteld dat ik een ongeluksonderbroek zou hebben, wat momenteel even niet het geval is, dan zou die in mijn kast liggen voor het geval alle andere in de was zitten ;).

  11. Commando!!!

Geef een reactie

