Aftersun

Eergisteren was het bbq-en.
Gisteren was het kot opruimen en bbq-en.
Vandaag is het kamer opruimen, sollicitatiebrieven schrijven en start to run.
Morgen is het fuiven.

Tussendoor gaan we bloggen. En omdat de dagen te weinig uren hebben om alles te doen wat ik wil, ga ik ze wat langer maken door vroeger op te staan. Ja, dat is een nieuw voornemen. Ja, dat zal mij lukken. Ja, momenteel heb ik een energierush. Nee, ik drink geen koffie en nee ik neem geen coke.

(En nee, ondanks de vorige post ben ik nog niet vergeten dat ik meer gevarieerd ga bloggen. Maar het zijn drukke tijden madam)

4 Reacties

  1. Ook StartToRun ja? Mij haalde toch niet meer in (puh) 😉

  2. Wedden dat Start To Run als eerste sneuvelt als blijkt dat de dagen, ondanks het vroege opstaan, toch uren te kort hebben :d ?

  3. Ik denk het niet. Start to run duurt maar 20 minuten. Gaan koersen daarentegen duurt een uur, exclusief voorbereiding (drinkbus vullen, handschoenen, helm, gsm in kous steken en vervolgens in zadeltas, banden oppompen). En dat heb ik ook volgehouden :).

  4. inderdaad…. soms vat ik mijn les aan om half tien ’s avonds, fietsen zou ik dan nooit meer doen 🙂

Geef een reactie

